{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گم شو^_^

گم شو^_^
دیدگاه ها (۱)

:(

والا بوخودا.بدونه وای فای هرگز^_^

اره^_^

ارژوی خیلیام^_^برای مثال همع ی شماها چتونه دیوونم خودتی اغتم...

نمیخوامت از جلو چشام گم شو!

وقتی به عزرائیل میگم برو گم شو نمی‌زاری بخوابم واکنش عزرائیل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط