{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی ‌بـاده او مباد جامم...

بی ‌بـاده او مباد جامم...
دیدگاه ها (۱)

زجــان خــوشــتــر اگــر بــاشــد تــو آنــی ...

آن‌که مشغول تو شد دارد فراغ از دیگران..

ور هيــچ نباشدچو تو هسـتی هـمه هست

دست به جان نمی‌رسد، تا به تو برفشانمش...

❤چوایران نباشد تن من مبادبدین بوم وبر زنده یک تن مباد❤

چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

واسه ما هرچیزی قابل بخششه الا خیانت به مملکت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط