{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انشالله تا باشه از این مردا ی بحال😊

انشالله تا باشه از این مردا ی بحال😊
دیدگاه ها (۸۷)

اینو ب کسایی میگم ک چهارتا پسر دختر زیر پستاشون کام میزارن ف...

...😏

و زن مغرور ...

بله باس حق داد بهشون ؟!مگه نه 😉

فکر کنم این شبیه مردا باشه-

انشالله دلتون همیشه شاد باشه♥️🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط