{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا. . .

خدایا. . .

به یکتا بودنت قسم. . .

هیچ بنده ای رو تـــــــنها نکن. . .

و هرکس تنهاست رو. . .

به جفتش برسون. . .

لایک کن بگو آمین



❇ءــــِشقـــــَــڪ❇
دیدگاه ها (۲۰)

befarmaid inaro alan baba jonam vasam kharid horaaa

javab bedid...

befarmaid shirni sismoni abjim . inam id line har ki khast a...

bacheha khodam alan dorost kardam ja shameye khoshgele?

عاشقانه های شبنم

بیاید ازامتحان و اینکه چجوری ریدین بگین باهم گریه کنیم

اول از همه ۲۰۰ تا شادیم باعث افتخارمه که شمارو دارم بانو های...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط