{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از هر چه هست و نیست گذشتم ولی هنوز

از هر چه هست و نیست گذشتم ولی هنوز
در مرز چشمهای تو گیرم فقط همین …

#
دیدگاه ها (۱)

به نام تو امروزآواز دادم سحر رابه نام توخواندمدرخت و پل و با...

#قشنگ

چقدر خوب می بود قلبی را بیابی که دوستت بدارد بی آن که چیزی ب...

به جانان جان سپار ای دلکه کار عاشقان اینست....#

☆چون از تو من دگر گذشتم...

دیگر تو هم بیگانه شو چون دیگران باسر گذشتم

بگذر زمن ای اشنا چون از تو من دیگر گذشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط