والا همه پسر های ویسگون اینجوری هستن من فقط تو ویسگون به
والا همه پسر های ویسگون اینجوری هستن من فقط تو ویسگون به دو پسر اعتماد دارم اونم به دلیل اینکه دختر باز نیستن و وسلام
یعنی به عنوان دوست اجتماعی یا خواهر به حساب میام
من تا ابد سینگل میمونم-
یعنی به عنوان دوست اجتماعی یا خواهر به حساب میام
من تا ابد سینگل میمونم-
- ۶۹۳
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط