{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا همه پسر های ویسگون اینجوری هستن🫩 من فقط تو ویسگون به

والا همه پسر های ویسگون اینجوری هستن🫩 من فقط تو ویسگون به دو پسر اعتماد دارم🫩 اونم به دلیل اینکه دختر باز نیستن و وسلام

یعنی به عنوان دوست اجتماعی یا خواهر به حساب میام🫩

من تا ابد سینگل میمونم-
دیدگاه ها (۱۶)

شینگلی نای! نای! شینگلی نای! نای!

بیکاری به سراغم اومد🗿💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط