{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام من چند روز حالم بد بود نتونستم فعالیت کنم

سلام من چند روز حالم بد بود نتونستم فعالیت کنم
دیدگاه ها (۰)

اممممممم.... بچه ها... نمیدونم چطور بگم.... ولی چند روز حالم...

سلام بچه ها ببخشید نتونستم فعالیت کنم الان میرم سراف فعالیت

درود حالم این چند روز بد بود فعالیت نکردم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط