- چطوری بهش بگم دوستت دارم؟
- چطوری بهش بگم دوستت دارم؟
+خیلی راحت بهش بگو
- باشه بیا با تو تمرین کنیم
+باشه
- دوستت دارم
+منم دوستت دارم،خب حالا برو بهش بگو
- بهش گفتم
+....
+خیلی راحت بهش بگو
- باشه بیا با تو تمرین کنیم
+باشه
- دوستت دارم
+منم دوستت دارم،خب حالا برو بهش بگو
- بهش گفتم
+....
- ۱۶.۵k
- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط