{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عمرن بتونین جیواب بدبن😅 😅 👍

عمرن بتونین جیواب بدبن😅 😅 👍
پاسخ دو ساعت دیگه در پستِ بعدی😅 😅
دیدگاه ها (۳۹)

والله به خودا😅

😅 😅 😅

اِی نامردا 😅 😅

😅 😅 😅

دیگه فعالیت کنسلهه هر پست که 10 تا لایک بگیره میریم پست بعدی

براتون والی آوردم به خاطره 500 تایی شدنمون ،جا نشد پست بعدی...

نیم ساعت دیگه امتحان دارم دارم سکته میزنممممماگر دیگه پست نز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط