کسی به ما باید بگه زیرشی که
کسی به ما باید بگه زیرشی که
خودش سابقه ۵۸ هفته زیر خوابی رو نداشته باشه
لنگی جون دیگه نبینم 💩 خوری بکنی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میگن رادوشوویچ هی داره زرتُ زرت، تو اتوبوس می گ وزه 💨
که هم دل برانکو رو بدست بیاره، هم روحیه تیم عوض بشه
🚼 💨
😂 😂 😂
بهرحال ۴۰متر مسافت زیادیه😑 😆
خودش سابقه ۵۸ هفته زیر خوابی رو نداشته باشه
لنگی جون دیگه نبینم 💩 خوری بکنی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میگن رادوشوویچ هی داره زرتُ زرت، تو اتوبوس می گ وزه 💨
که هم دل برانکو رو بدست بیاره، هم روحیه تیم عوض بشه
🚼 💨
😂 😂 😂
بهرحال ۴۰متر مسافت زیادیه😑 😆
- ۵۶۰
- ۲۶ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط