{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مراقب زبانمان باشیم.....

مراقب زبانمان باشیم.....
دیدگاه ها (۳)

هر شب دودقیقه با خدا حرف بزن....

قلبم به امید تو میزند آقا، نمی آیی!؟

قوی باشید،مهربان باشید،جسور باشید،فروتن باشید،مغرور باشید،ام...

الهی عفوک عفوک عفوک

مراقب خودمون باشیم

مراقب همدیگه باشیم 🫀

مراقب چشم ها باشیم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط