{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیدل منم !

بیدل منم !

که دلم مانده پیش تو
دیدگاه ها (۳)

تنهایی خوبه ولی دو نفرش ...

عکاس خودم

بنازم عزت اشکی...که ریزد بر کویر دل،ولی آخر بسوزد دل...چو دا...

حسرت صدات مانده دلم 🖤

🍒🌱من ودرخاک غلتیدنتو وحالم نپرسیدنبه عاشق آنچنان زیبدبه دلدا...

شعر امامزاده پیرمراد(ع)شاعر : سید ابوالفضل کیوانی (بیدل)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط