{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-من خیلی بدم...

-من خیلی بدم...
+عاره،خب چون خودتی!
-همه ی مشکلا خود منم.
-بدرک
+ولی همه منو تنها میزارن؛
-خودت که هنوز هستی...!
+خودم کاری نمیتونه برا تنهاییم بکنه
دیدگاه ها (۵)

رنگ قرمز دوس دارم دیگ...(:

):

سلام،دیگ دس بکشید از من اره بنده با هزاران دختر بودم به تک ت...

این جمله ی دکتر انوشه خیلی قشنگه:«من خودم انتخاب میکنم که تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط