به هیچ وجه نباید راضی به این موضوع بشید مگر این که همه ای
به هیچ وجه نباید راضی به این موضوع بشید مگر این که همه این محصولات رو به خوده قطری ها بفروشید...پول وارد خزانه کنید محصولات امریکایی بدرد ما نمیخوره...ما به محصولات امریکایی هیییییچ اعتمادی نداریم!!!!
- ۲۸۳
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط