{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از قحطی اومده انگاری!الان خوبه روباهه بیاد و از صداش تعری

از قحطی اومده انگاری!الان خوبه روباهه بیاد و از صداش تعریف کنه!!!
دیدگاه ها (۱)

دارن نگاهمون میکنن خودتو بزن به اون راه!!!

اگه خوابه که برام سروقت یخچال!!

هر ویسگونی یکی از اینا!تقدیم به همه دوستای ویسگونیم

وسطی رو نگاه کنین،چه ژستی گرفته!!

ریل ترین جنی صد در صد بانو سولو صداش از افسانه کهکشان اومده ...

عرررررررررررررمن الان خونم اگه مامانم نبود ی جوری عر میزدم ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط