ای رفیق! دارم یه وصیت ..
ای رفیق! دارم یه وصیت ..
زیر تابوتم ، دم هیئت...
به عزت و شرف کربلا . ..
بلند بگو : یااباعبدالله...
قسمت که نشد کرببلایم برسانید...
لطفا جسدم گوشه هیئت بنشانید...
تا روضه ارباب نخواندند مبادا...
نعش من بیچاره به تربت بکشانید...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
زیر تابوتم ، دم هیئت...
به عزت و شرف کربلا . ..
بلند بگو : یااباعبدالله...
قسمت که نشد کرببلایم برسانید...
لطفا جسدم گوشه هیئت بنشانید...
تا روضه ارباب نخواندند مبادا...
نعش من بیچاره به تربت بکشانید...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- ۴۱۴
- ۱۲ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط