ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
خب بچها فعالیت برای امروز تموم شد و اینکه میشه زودتر ۲۰۰ تایی بشیم؟؟ و حمایتا بیشتر بشه لطفا؟؟
چون میخوام وقتی ۲۰۰ نفری شدم و یکم حمایتا بیشتر شد به میدپاپ یکبار دیگه ادیشن بدم😃
خب بچها فعالیت برای امروز تموم شد و اینکه میشه زودتر ۲۰۰ تایی بشیم؟؟ و حمایتا بیشتر بشه لطفا؟؟
چون میخوام وقتی ۲۰۰ نفری شدم و یکم حمایتا بیشتر شد به میدپاپ یکبار دیگه ادیشن بدم😃
- ۵.۵k
- ۲۸ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط