{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🍃 اسفند رو به پایان است

🍃 اسفند رو به پایان است
🍃 الهی ارمغان روزهایی
🍃 که گذشت آرامشی باشد
🍃 از جنس خدا

❣ پیشاپیش عیدتان مبارک❣

هر کجا و در هر حالی هستین
روز و روزگارتون خوش😊 ❣
دیدگاه ها (۸)

#دلار_ریال

#زردیه من از تو#سرخیه تو از من#چهارشنبه_سوری_مبارک 🔥

جای خلوتی می خواهم و صدای تو را که دائم بگویی دوستت دارم دوس...

🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃🌺🍃ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ ...به ﺭﺳﻢ...

زندگی دوباره

ریدمان جدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط