{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این هم یکی دیگه از نقاشی های من است با مداد معمولی کشیدم

این هم یکی دیگه از نقاشی های من است با مداد معمولی کشیدم
دیدگاه ها (۳)

روح شهدا شاد ....اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

جانم علی علیه السلام ....آقای خوبیهااااااااااااااا

پست پردیس احمدیه در حمایت از ایران و عید غدیربازم باید گفت د...

یکی دیگه از نقاشی های خودم من اصلا کلاس نقاشی نرفتم و همه ای...

یکی دیگه از نقاشی‌هایی که با مداد معمولی کشیدم .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط