{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونی که داشتی باهاش لاس میزدی دوست دخترم بود بی شرف!بزنم

اونی که داشتی باهاش لاس میزدی دوست دخترم بود بی شرف!بزنم خرگوش درستت کنم؟!!!!!
دیدگاه ها (۱)

هیصصصص،بزرگا فریاد نمی‌زنن!!!!!

بابام دوفت ته ولزشو از زمین خاتی شولو تلده منم از تاشی آپش خ...

همه بگن سیب!!!!!

اینجا کارخونه فراری نیست!بزرگترین شهربازی تو یاس ابوظبی امار...

اسمشو نمیدونم😭💔کسی میدونه بگه🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط