{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با این دردی که داشته ولی بخاطر ما جنگیده و نمیخواسته ما ر

با این دردی که داشته ولی بخاطر ما جنگیده و نمیخواسته ما رو ناراحت کنه فدات شم بکی
دیدگاه ها (۱)

🥺💫💖

عررررررررر بکهیونییییی مواظب خودت باش

خدا هر چی درده برای اکسوالا و اکسو گذاشته خدایا من میرم بمیر...

ادامه پست بعدی

حاجی فدات شم این راند رو چیکار کنیم 🫡🇮🇷#خدا #ایران #gta #باز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط