{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنقدر ڪـــہ بودن تو را

آنقدر ڪـــہ بودن تو را
مےخـــواهم ،بودن خود
را نمےخـــــــواهم چقدر
زیباست این عشق ؛محو
تـو شدن را دوست دارم
دیدگاه ها (۱)

آدََمــا عََــوََض نِــمــیـشــن فــقــط بـعـد یه مـــدتـــ ...

به سلامتی اونی که آرزو بود …نفس بود …آرامش بود …رویا بود …ول...

انقدر ک این لامصب رو دوست دارم خودمو دوست ندارمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط