{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی خدایا چشمان من را خودت با دست های خودت با اسید باورا

یعنی خدایا چشمان من را خودت با دست های خودت با اسید باوران آخه این چه کمیک بود من خودنممممممممم ای خدااااااااا من فن رو زنده نمیزارم
دیدگاه ها (۲)

اوا جوننننننن 🤧🤣🤣🤣

تنهای تنهام هیچی رو ندارم هییییی

بچه ها بچه ها! میخوام زودتر بگم رمان چه جوریه که راحت تر بگی...

ببینین من ویلیام و شلوک رو شیپ میکنم ولی خب این فن فیک اصلا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط