{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
دیدگاه ها (۱)

"من خـــــدا را دارم"

جواب بعضی چیزا یه نفس عمیق و ریختن تو خودته🙃 👻 💀

.

..

🖤 ما به #شب_دهم محرم رسیدیم بدون #شما خیره به جای خ...

راهکارای آقایون اینجوریه😎اصولی و از ریشه مشکلو حل میکنن...#س...

حقیقت تلخ 💔🥺😂#حق#فان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط