{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دیگه فازش چیه؟؟؟خدایا خودت ظهورکن

این دیگه فازش چیه؟؟؟خدایا خودت ظهورکن
دیدگاه ها (۱۰)

هه..

به افتخار اول هرچی خوزستانیه بعد شهرم دزفول ...

ولله بخدا...

مردباش...

وایی دقیقا همینه 😂😂هبچ وقت نفهمیدم فازش چیه از این کار🤣🤣

خدایا این چیه-

خدایا این چیه آخه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط