{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه که بودم

بچه که بودم
نگران این بودم که جاهای قشنگ
قصه خوابم ببره
بزرگتر شدم دیدم
جاهای قشنگ قصه همون خواب بود....
دیدگاه ها (۱)

شده تقدیر کسی باشی وقسمت نشود؟سال ها گیر کسی باشی و قسمت نشو...

زخم ها به مرور زمان خوب می شونداما خوب شدن مثل روز اول شدن ...

🥀💔

چههههه کیوتتتتت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط