{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏هیچی بدتر از دلتنگی یکطرفه نیست…!!!

‏هیچی بدتر از دلتنگی یکطرفه نیست…!!!
دیدگاه ها (۰)

برای نگه داشتن بعضی ادمای زندگیت خودتو از دست نده،خب؟‌

تو جمله "هیچے همینجورے زنگ زدم" یه دنیا دلتنگے موج میز...

Eᴠᴇʀʏ ᴘᴀɪɴ ɢɪᴠᴇs ᴀ ʟᴇssᴏɴ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏ ʟᴇssᴏɴ ᴄʜᴀɴɢᴇ ᴀ ᴘᴇʀsᴏɴهر...

حقيقتن حالم ازدروغاتون بهم ميخورع:)

"عشق یکطرفه"-m-

عشق یکطرفه دردناکه💔💔🥺

"عشق یکطرفه خیلی بده تجربه کردم"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط