{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ادمای شهر بیزارم چون با هیچکدومشون خاطره ای ندارم

از ادمای شهر بیزارم چون با هیچکدومشون خاطره ای ندارم
دیدگاه ها (۳)

my lock screen

hi every body

من وخانوادم به کریسمس بیشتر ارج مینهیم تا جشن قربان وجشن رمض...

زمستان

من که باور ندارم....اون همه خاطره مرد:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط