{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏دختر : واااای، لباس ندارم بپوشم...

‏دختر : واااای، لباس ندارم بپوشم...
واکنش کمد لباسش:
دیدگاه ها (۱)

‏دختر : واااای، لباس ندارم بپوشم...واکنش کمد لباسش:

‏موقعی که کلاس مجازی دارم!واکنش همه افراد اطرافم

من مرد عمودی زمین بودم و امروزاز مرحمت عشق ببین زاویه ام را

وقتی میفهمی دنیا جهان‌بخت کتاب نوشته

‌خواهرم: واااای، لباس ندارم بپوشم...واکنش کمد لباسش: 🙄😏 😕😂😂 ...

بچها ارت من تنهاس کی میاد پیشش(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط