{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کسی دست چپه هست کامنت

هر کسی دست چپه هست کامنت
خودم دست چپم😄
دیدگاه ها (۱۴)

خخخخ

اینم ماکارونی جامبوjambo

من الان یهویی

کادو روز دختر چطوره ؟کامنت⬇ ⬇

دست چپم

(روانی شدمحح خیلبییی) چون دست چپم شکست🤓لیلیلیلی

وایوایوایوایواییییاگه ازدواج کنن خودم براشون عروسی میگیرمممم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط