ﺧﺪﺍﺑﯿﺎﻣﺮﺯﻩ یه ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻣﺎﻫﻢ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﯾﻢ
ﺧﺪﺍﺑﯿﺎﻣﺮﺯﻩ یه ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻣﺎﻫﻢ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﯾﻢ
ﺍﻻﻥ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...
ﺣﺘﯽ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻻﯼ 3ﺧﻂ ﺑﺎﺷﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﻧﯿﻢ
البته وظیفتون بود که اینو خوندین
ﺍﻻﻥ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...
ﺣﺘﯽ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻻﯼ 3ﺧﻂ ﺑﺎﺷﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﻧﯿﻢ
البته وظیفتون بود که اینو خوندین
- ۱۹۳
- ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط