{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بــراے اینــ ـ کـه...

بــراے اینــ ـ کـه...

هنـ ـ ـوز بــ ـه تــ ـ ـو فکـر مے‌کنـم

هنـ ـ ـوز نگـ ـ ـرانـتـ مےشـوم

هنـ ـ ـوز دلتنگـت مےشـوم و

هنـ ـ ـوز ♥دوسـتـتـ ـ ـ♥ دارم

از خــ ـ ودم متـــنـفّـ ـ ـرم !!!
دیدگاه ها (۲)

مپم خوبه تازه درستش کردممممم؟

کلشم چرا این پیامو میده ؟نمیتونم برم تو بازی :(

نبود...پیداشد...اشناشد...دوست شد...مهرشد...گرم شد...عشق شد.....

همین الان یهویی با دوتا اسکول دارم چت میکنم:))خخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط