خوب دوستان شما رو به خدای مهربون میسپارم تو این مدتی که
خوب دوستان شما رو به خدای مهربون میسپارم تو این مدتی که بودم دوستای خوب و زیادی پیدا کردم همشونو دوس دارم اسم نمیارم چون زیادن میترسم اسم یکیشونو جا بندازم
همیشه بشون سر میزدم و احوالشونو میپرسیدم چون واسم عزیز بودن
خوب قصدم از این حرفا هم اینه که من استم و خواهم است :-)همیشه این حرفا نباید واس رفتن باشه که خخخخخ فقط خواستم بدونین دوستون دارم
حالا عمرا واسم کسی کامنت بزاره هههععععیییی...
همیشه بشون سر میزدم و احوالشونو میپرسیدم چون واسم عزیز بودن
خوب قصدم از این حرفا هم اینه که من استم و خواهم است :-)همیشه این حرفا نباید واس رفتن باشه که خخخخخ فقط خواستم بدونین دوستون دارم
حالا عمرا واسم کسی کامنت بزاره هههععععیییی...
- ۶۴۷
- ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط