{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی دیشب بردیمش پارک یه سرسره ایی بود زینب خانم ول کن او

یعنی دیشب بردیمش پارک یه سرسره ایی بود زینب خانم ول کن اون سرسره هه نبود میووردیش یه دفعه میدیدی دوباره رفته سوار شده عشششقمی هههههه
دیدگاه ها (۵)

اینم وقتی آقا مهدی کوچولو بود...من فدای خنده هات بشششم

فدای اون عینکت خوشتیپه من

واقعا خوشحالی یعنی عضوجدید خانواده♡♡♡

مافیای من

پسر بد (2)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط