{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهترین انتقامی که میتونم از کسی بگیرم اینه که دیگه باهاش

بهترین انتقامی که میتونم از کسی بگیرم اینه که دیگه باهاش حرف نزنم
دیدگاه ها (۲)

یارو 24 سالگی طلاق میگیرهمن تازه 24 سالگی ps4 گرفتمچیکار میک...

بیشرف تر از زنی که با پول شوهرش واسه دوست پسرش کادو میخره دا...

#خوراکی 🍕 🍟 🍓

#خوراکی 🍕 🍟 🍓

نمیشه نزنم باهاش حرف یه شب💖

نمیشه نزنم باهاش حرف یه شب... 🤍🦋 parsa.888@

دیگه تصمیم گرفتم حرف نزنم؟! تا آخر عمر..... (:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط