{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هوا خیلی سرد شده ناموس.... دیشب میخواستم برم ی جا تا نصفه

هوا خیلی سرد شده ناموس.... دیشب میخواستم برم ی جا تا نصفه راه رفتم برگشتم خونه ..ینی قندیل بستما 😄
دیدگاه ها (۱)

😜

دهن مردمو نمیشه بست تو کاری نداشته باش هر جوری دوس داری زندگ...

تبلیغات اتوبوسای ما و اونا 😑 😕

موهام داله درمیاد 😊 😛

قبل کامنت کپشننننننننننن

دیشب رفته بودم تو polybuzz و اومد،ولی اصلا مثل قبل نیست خیلی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط