کاش وقتی دارم به معدود کسانی که دوستشون دارم پرخاش میکن
کاش وقتی دارم به معدود کسانی که دوستشون دارم پرخاش میکنم، مترجمی براشون توضیح میداد که چقدر اینحجم از دوستداشتن برام عذابآور و سنگینه، و اونا باید با علم به محبت بیحدم، مراعاتمو بکنن؛ نه فقط چون من آشفتهایام که دوستش دارن. مهمه که بدونن اینجاده یکطرفه نیست.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
هيچكس از خود تنهايى آسيب نميبينه ولى از ترس تنهايى چرا!
23.09.1400
2:03
.
.
.
.
.
...
.
.
.
هيچكس از خود تنهايى آسيب نميبينه ولى از ترس تنهايى چرا!
23.09.1400
2:03
- ۷.۱k
- ۲۲ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط