{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لطفا خبر نگارها فشار بیارن پیگیری کنند اخه چه ظلم زوری به

لطفا خبر نگارها فشار بیارن پیگیری کنند اخه چه ظلم زوری به مردم میکنند؟؟ اقا من مصرف نکردم چرا باید بیخودی مصرفش کنم ؟ چرا نباید بتونم تا هر وقت دلم خواست اختیار مالم رو داشته باشم؟ مگه دولت مالک کارت سوخت من هست که برام تعیین تکلیف کنه؟ مثل این می مونه ک بگن پولهای حساب بانک تون رو تا فلان تاریخ که ما میگیم خرج کنید وگرنه حسابتونو ما خالی میکنیم! چه منطقی پشت این تصمیمات بی حساب هست؟
دیدگاه ها (۲)

!

؟؟

جواب تست قبلی

طبق ماده ی 619 قانون مجازات اسلامی «هر کس در اماکن عمومی یا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط