خودت باش...
خودت باش...
کسی هم اگر
خوشش نیامد...
نیامد
اینجا کارخانه
مجسمه سازی
نیست...
کسی هم اگر
خوشش نیامد...
نیامد
اینجا کارخانه
مجسمه سازی
نیست...
- ۲.۷k
- ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط