{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوتا راه برای نگاه به زندگی وجود داره:

دوتا راه برای نگاه به زندگی وجود داره:
1:هیچکس بهم اهمیت نمیده:(
2:هیچکس بهم اهمیت نمیده:)
دیدگاه ها (۳)

اخجونزززززززز دارم 16 ساله میشم

خخخ

ووووییییی این چه خوجملههههههه

وااااییی خِدااااا

هیچکس اهمیت نمیده :)

هیچکس اهمیت نمیده حتی اگه تو جهنم باشی

ادیتم کسی بهم اهمیت نمیده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط