{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا جونم ی چیزی بگم ؟به قرآنت قسم خیلی دوستش دارم 🙌 🙏 خدا

خدا جونم ی چیزی بگم ؟به قرآنت قسم خیلی دوستش دارم 🙌 🙏 خدا جونم ممنونم ازت 🙌
دیدگاه ها (۴)

مشتبا😄 😄

😄 😂

پرروهاااا😒 😄 😄

هواے مشهد ڪردم اقا بطلب🙌 🙏

بآبآ ازت خیلی ممنونم:))))))

خیلی ممنونم ازت🎀🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط