{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کجااااین په جغداااا

کجااااین په جغداااا
دیدگاه ها (۹۵)

-___-

:|

اینم من جییییییییییییییییییییییییییغㄟ(≧◇≦)ㄏ

امسال که نه یه چند سال دیگه :|ولی حتما این کارو میکنم -_-

په نه په ننمه😂#مانهوا_بی_ال #مانهوا_یایویی

په خکلو سترگو دی مین شومه زه 🌙🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط