درد یعنی..
درد یعنی..
من روزو شبامو بشمارم ک تو چند روزه نیستی..
تو از اون بپرسی چندتا دوسم داری؟! :)
من روزو شبامو بشمارم ک تو چند روزه نیستی..
تو از اون بپرسی چندتا دوسم داری؟! :)
- ۱.۵k
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط