{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خلق نشدی، که خلق رو راضی کنی؛

خلق نشدی، که خلق رو راضی کنی؛

کاش پروانه بودم ؛
زیبا، و کم‍ عمر:)
دیدگاه ها (۰)

کاش پروانه بودم، زیبا و کم عمر....:). . #غمگین #غم #کیپاپ #س...

کاش اون پروانه رو نمیزاشتممم ولی بازم خوبه مگه نه؟🗿🎀💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط