{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوبی زیاد بدی میاره

خوبی زیاد بدی میاره
دیدگاه ها (۳۰۱)

دلنوشته خودم حکم لازم

دلتون ب چی خوشه؟

لبخندم عمیق درد میکند

آیا من آدم بدیم ؟ آره آیا من آدم خوبیم ؟ اینم آره هم خوبی کر...

تاریکی زیاد تباهی بیشتر میاره⛓️

فقط کافیه وایب خوبی بدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط