{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خستم از زندگی ....

خستم از زندگی ....
دیدگاه ها (۶)

خوش دونه واکیم

کی امتحانام تموم بشن اییییی راحت بشم

خیلی سخته عاشق یکی باشه ولی خودش ندونه.هـــی یواشکی نگاش کنی...

لــــر همیشه مایه سربلندیمه.همیشه،همه جا،...فقط،بروبچ لر

خیلی خستم از زندگی 🖤💔

از زندگی کردن تو دنیای واقعی خستم🙃

خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط