{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستت دارم و

دوستت دارم و
ای کاش
به این جرمِ قشنگ
تا ابد
تبعید به آغوشِ #تُ شوم...!
دیدگاه ها (۱)

بیا و اِتفاقی شو💥 که می اُفتی دَر آغوشَم🤗 بیا پَروانه ای باش...

من تا ابد دوستت دارم ❤

گفتی دوستت دارم و من روی آن دوستت دارم خانه ساختم، و تو رفتی...

ای کاش که بیدار شوم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط