ای کاش کنارت بودم
ای کاش کنارت بودم
تازیباترین لالایی
عاشقانه رابرایت
زمزمه میکردم و تو آسمان
قلبم را با؛
مهتاب زیبای چشمانت،
نور باران میکردی
تا خواب به سراغم بیاید
"شب همگی آرام"
تازیباترین لالایی
عاشقانه رابرایت
زمزمه میکردم و تو آسمان
قلبم را با؛
مهتاب زیبای چشمانت،
نور باران میکردی
تا خواب به سراغم بیاید
"شب همگی آرام"
- ۱.۹k
- ۱۶ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط