{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش کنارت بودم

ای کاش کنارت بودم
تازیباترین لالایی
عاشقانه رابرایت
زمزمه میکردم و تو آسمان
قلبم را با؛
مهتاب زیبای چشمانت،
نور باران میکردی
تا خواب به سراغم بیاید

"شب همگی آرام"
دیدگاه ها (۱)

حال دلتون کوک ❣️❣️❣️❣️چشمانِ تو آرامشِ دریاست عزیزممژگانِ تو...

دوستت دارم بیشتر از هر چیزی که فکرشو بکنی … ( part 2 )

خواب رویای part:۳ چند دقیقه ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط