{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه آرتی زدم که اسیده🤡🤣

یه آرتی زدم که اسیده🤡🤣
حس میکنم نسبت با قبلی یکم بهتر باشه....
آرتیست های محترم کمی نصیحتم میکنید؟😂😐💔🎀
دیدگاه ها (۰)

احساس پیشرفت میکنم🌚☝️🤡معرفی میکنم: این شما و این آرت جدیدم😌✨...

عررررر. من قربونت برم😭😐🎀🩷

و تاماااامممم🤓☝️🎀🪄

انقدر ذوق میکنم میبینم حمایت میکنن🤡🌚🎀🪄✨️

درود خواستم یکم حرف بزنممیدونم خیلی گشادم و دیر دیر فعالیت م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط