{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم گرفته ، ای دوست! هوای گریه با من

دلم گرفته ، ای دوست! هوای گریه با من
گر از قفس گریزم کجا روم ، کجا من؟
دیدگاه ها (۴)

#هما ♥آرام جان خاله ♥

عاشق اگر بیـــند سٖتم.. کِی شکوه از یارش کند؟بلبل نـمی رنج...

☆☆☆

تو در عالم نمیگنجی ز خوبی ....#سعدی

پس ما اوتاکو نیستیم

گر درد دل دوا شود ای دوست، شاد زیور غمگسار غم بود ای یار، غ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط